Kategorija

Posel

Kategorija

Zagotovo tudi vi poznate katerega od izjemno uspešnih podjetnikov. Čeprav navzven deluje kot povsem navaden zemljan, pa se vseeno verjetno pogosto sprašujete, kako mu lahko vse tako zelo dobro uspeva. V današnjem prispevku vam bomo zaupali kar nekaj odlik, s katerimi se ponaša vsak uspešen podjetnik. Če se jih boste v veliki meri posluževali tudi vi, vam uspeh na poslovnem področju zagotovo ne uide. S tem pa boste tudi na osebnem področju zagotovo zaživeli bolje. Odlično zastavljeni cilji Vsi uspešni…

Evropska unija je že 14. aprila 2016 sprejela Splošno uredbo o varstvu podatkov (v angleščini GDPR: General Data Protection Regulation), s tem pa hkrati postavila dvoletno prehodno obdobje, v katerem morajo organizacije, ki posredujejo podatke o državljanih EU, postati skladne z določbami GDPR. Čeprav je uredba začela veljati že 24. maja 2016, se bo v članicah Evropske unije, torej tudi v Sloveniji, v praksi začela uporabljati 25. maja 2018. Ker se nam ta datum kar hitro bliža, si nekoliko podrobneje…

Ste podjetnik, ki svoj posel opravlja od doma? Morda pa hodite v službo, a del svojih nalog opravite kar iz domače pisarne? V obeh primerih za delo od doma obstajajo številne prednosti, pa tudi nekaj pomanjkljivosti. Preberite članek in se na podlagi vsebine odločite, ali je takšno delo primerno tudi za vas. Na koncu je odločitev samo vaša. Razlogi ZA delo od doma Odpade vožnja do službe. S tem prihranite kar nekaj časa in denarja, poleg tega pa lahko zmanjšate…

Ko se nekdo odloči za svoj posel, ob tem zagotovo doživi ploho takšnih in drugačnih nasvetov. Večina teh nasvetov žal pride od ljudi, ki nimajo pojma o tem, kako voditi uspešno podjetje. Pobrskate lahko tudi po spletu – različni nasveti vas bodo dobesedno zasuli. Da bi se v tej zmešnjavi dobro znašli, smo za vas pripravili 4 koristne nasvete za vaš poslovni uspeh. Upoštevajte jih in pozitivni rezultati bodo hitro vidni. 1. Začnite s podrobnim načrtom. Tak načrt je obvezen,…

Dobesedno nemogoče je postati dober vodja, če nimate razvitih komunikacijskih veščin. A dobre komunikacijske veščine so nekaj, česar nas različne šole in fakultete ne naučijo. Dober vodja mora namreč prilagoditi komunikacijo različnim tipom sodelavcev. Znati mora spodbujati kulturno in zaupanja vredno komunikacijo ter reševati različne konfliktne situacije. V nadaljevanju članka vam zato razkrivamo nekaj načinov, kako komunicirati kot dober vodja. Bodite direktni, specifični in razumljivi. Z jasno in razumljivo komunikacijo boste poskrbeli, da bodo ljudje vedeli, kaj želite od njih,…