Imate spletno stran, ki generira kar nekaj obiska, ali pa morda šele želite postaviti kakšno z namenom, da bi preko nje kaj tudi zaslužili? Ko govorimo o spletu, se vedno ustavimo tudi pri zaslužku s pomočjo prodaje oglasnega prostora.

A bodimo realni. Konkurenca na spletu je huda in če boste želeli prodati kakšen oglas, boste morali imeti na svojem spletnem mestu zares veliko obiska, ali pa tako močno nišno usmerjeno stran, da bodo oglaševalci iz te niše želeli oglaševati pri vas. Seveda pa se boste morali najprej povzpeti tudi visoko po Googlovi lestvici organskih zadetkov.

Kaj pa Google AdSense oglasi?

Seveda, ena izmed možnosti je tudi Googlova platforma za oglaševalce in založnike spletnih mest AdSense. Gre za orodje, v katerem si lastniki spletnih strani odprejo račun kar s pomočjo svojega Gmail računa, uredijo kode oglasov in le-te namestijo na svoje spletne strani ali bloge.

Na teh oglasnih mestih se nato prikazujejo oglasi podjetij, ki so oglaševanje zakupila preko platforme Google Ads (bivši AdWords). Z leti so oglaševalci spoznali, da lahko mnogo ceneje in uspešneje oglašujejo na ta način, kot pa denimo z direktnim zakupom oglaševanja na določenih spletnih straneh.

Kje se pojavljajo AdSense oglasi?

Omenili smo, da se v zadnjem času vse več podjetij raje odloča za ta način oglaševanja, kot za zakup neposredno pri velikih spletnih založnikih. Verjetno ste opazili, da se tovrstni oglasi pojavljajo tudi tam. Na teh velikih spletnih kanalih namreč.

Cene oglaševanja so bile enostavno previsoke, konkurenca imenovana AdSense pa na mestu, da je pobrala oglaševalce na trgu. Njihovi oglasi se pojavljajo na spletnih straneh, blogih, v YouTube videih, spletni pošti Gmail in seveda med zadetki v spletnem iskalniku Google.

Kaj ima od tega založnik?

Založnik oziroma lastnik spletne strani ali bloga z odprtim računom na platformi AdSense lahko kode teh oglasov namesti na svojo spletno stran. In to je tudi vse. Potem mu preostane le še, da na svoje spletno mesto pripelje karseda veliko obiskovalcev in upa na veliko klikov na te oglase.

Ampak, kdo bo klikal na oglase? No, na tem mestu pa je Google zares pretkan. Oglasi na spletnih straneh založnikov se razlikujejo na način, da se prikazujejo takšnim osebam, za katere obstaja večja verjetnost, da jih bo vsebina pritegnila.

Čar tega leži v piškotkih, ki počivajo v brskalniku posameznika in mreži AdSense sporočajo, kaj si obiskovalec rad ogleduje, kaj nakupuje in podobno. Temu primerno se seveda prikazujejo tudi oglasi, katerih pa je na sami platformi zares veliko in se ni bati, da se ne bi za vsakogar našlo kaj, kar mu je všeč.

Koliko lahko zaslužim?

To je vsekakor eno najpogostejših vprašanj vseh, ki se nameravajo pričeti ukvarjati z oglaševanjem z Google AdSense. Zaslužek z AdSense je povsem odvisen od tega, kolikšen obisk ima spletna stran, in tudi od tega, ali gre za vsebino, ki je namenjena širši populaciji ali pa je nekoliko bolj ozko usmerjena. Rezultati v slednjem primeru utegnejo biti celo boljši, navkljub dejstvu, da bo potencialnih manj obiskovalcev.

AdSense svojim uporabnikom plačuje zneske na klik, ki se navadno merijo z nekaj centi. Še posebej v Sloveniji ti zneski zares ne letijo v nebo. Se pa lahko pripeti, da boste zaradi dražjega »vplačila« katerega od oglaševalcev, ki se bo prikazal na vaši strani in prejel klik, dobili tudi 0,20 € ali več. Končni znesek pa seveda temelji na masi obiska in tudi na vsebini vaše strani. Izplačilo prejmete avtomatično, ko je dosežen limit vsaj 70 €, kar na svoj tekoči račun.

Avtor

Oče dveh otrok. Mož najboljši ženi. Podjetnik po duši in srcu. Vedno pripravljen na nove izzive. V prostem času kolesar, pohodnik, včasih pa tudi rekreativen nogometaš. Nekoč prostovoljni gasilec in trobentaš.

Komentiranje ni mogoče.